Onze BNS Crisp partner Cosentino maakt zelf een eigen analyse van consumententrends en materialen, toegepast op keukens- en badkamers. Uit deze trendanalyse creëert Cosentino de nieuwe collectie.
Om het nieuwe seizoen in te luiden zet Karwei de nieuwe trends voor het najaar op een rij. De nieuwste wooncollectie is volledig geïnspireerd op de natuur: dit najaar halen we de schoonheid van buiten naar binnen.
“Erg leuk om dit project, na bijna een jaar aan gewerkt te hebben, het resultaat te zien”, meldt Shannon Daams, retailstylist en conceptontwikkelaar in de beddenbranche. Ze doelt hiermee op de vernieuwde winkel Bedtime in Haarlem.
Voor de 20e keer komt AkzoNobel wereldwijd met de ‘Kleur van het Jaar.’ In Nederland onder de vlag van verfmerk Flexa. Dit jaar staan de wonderen van de natuur centraal. De Kleur van het Jaar 2023 is Wild Wonder.
“Lucht is bijna overal. We ademen het in en uit, dus hoe gezonder de lucht, hoe gezonder we zelf zijn. Een gezond binnenklimaat is alleen niet zo vanzelfsprekend. Zelf vervuilen we de binnenlucht met de lucht die we uitademen en de materialen in de ruimte ‘ademen’ slechte lucht uit.
Goud BNS Crisp partner Muurmeesters heeft een collectie Art Deco Modeprints opgenomen in haar collectie. Stijlvolle en kleurige
modeprints uit de jaren 20 van de vorige eeuw zijn te bestellen in verschillende maten, tot wel een grootte van 160 breed x 200 hoog.
De modeprints zijn passend bij de huidige interieurtrends.