De wereld van de toekomst wordt vandaag gemaakt.
In je werk is het belangrijk om geïnformeerd te blijven over de trends die er toe doen. De trendpresentaties van buro jantrendman geven je hierbij niet alleen de inzichten die je nodig hebt, maar zijn een constante bron van inspiratie om kansen voor je bedrijf te zien in dit bijzondere en doorslaggevende decennium.
Of je nu je bedrijf wilt plaatsen in de huidige context van de pandemie en transformele periode waar we doorheen gaan, of wanneer je op zoek bent naar inspiratie voor de kleuren en materialen voor komend seizoen, buro jantrendman ondersteund je altijd bij het creëren van innovaties in je vakgebied.
Als je de toekomst zou kennen, wat zou je dan vandaag anders doen?
lifestyle & interior trendpresentatie
World Wild Wellness
undercurrent stories
De behoefte aan ontsnapping en ontspanning is groter dan ooit. We hebben het afgelopen jaar geleerd dat de natuur een grote inspiratiebron is om hoofd én hart weer in balans te brengen.
“We hebben meer organische huizen, ruimtes en producten nodig om bewustzijn te creëren in ons dagelijks leven, om voor een gedragsverandering te zorgen die past bij het ritme waarin we willen leven.”
Hoe ziet de wereld eruit als we meer meebewegen met de elementen? Dit vraagt om een holistische aanpak waarin we ook een ‘next nature’ – een digitale versie van de natuur – moeten betrekken om de circulaire wereld die we voor ogen hebben te realiseren.
In onze nieuwste trendpresentatie WORLD WIDE WELLNESS visualiseren we hoe deze holistische aanpak eruit komt te zien en geven we concrete ideeën en inspiratiebronnen om uit te putten voor innovaties in je eigen vakgebied.
World Wide Wellness: Lifestyle & Interior Trendpresentatie | Vrijdag 11 juni – 10 uur
Reserveer hier je plek om deze trendpresentatie bij je wonen. Je ontvangt ook automatisch een replay link om de presentatie terug te kijken.
We mogen onze leden 10% korting aanbieden, gebruik hiervoor code BNS2223BJT
Alvast een voorproefje van de presentatie krijgen? Luister dan mee naar onze (voorlopig laatste) clubhouse room “On the road to FUTURELAND” waarin we onze signaleringen met je delen. Je vind de room hier.
Praktische informatie
- De presentatie begint om 10 uur en duren ongeveer een uur, daarna is er ruimte voor vragen.
- Een enkel ticket kost 79 euro. Je ontvangt dan een digitale kleurkaart (PDF) na afloop
- Ben je op zoek naar een abonnement met nog meer korting klik dan hier. Dan ontvang je ook een hardcopy trendfolder twv 50 euro.
- Na aankoop van uw ticket ontvangt u enkele dagen voor de presentatie een persoonlijke link om de presentatie te bekijken
- Iedereen ontvangt automatisch een replay link waarmee je de presentatie 7 dagen kunt terugkijken.
Volg je jantrendman al op instagram?
Jan is sinds 1994 werkzaam als trend forecaster. Hij combineert een heldere analyse van globale en lokale trends met een talent voor het selecteren van prachtige beelden. Zijn visie op de toekomst is zeer waardevol voor branches zoals mode, interieur, lifestyle, design, beauty, footwear, travel, food, retail, digital culture & marketing.
Jan verbindt trends van de zes grote drivers in onze wereld: technologie, kunst & cultuur, demografie, economie, politiek en ecologie – en creëert hiermee stof tot nadenken.
>> volg buro jantrendman op instagram
Over FUTURELAND: FUTURELAND is een initiatief van buro jantrendman. Het is een platform van offline & online trend events op het gebied van lifestyle, interior, design & fashion. Twee keer per jaar ontwikkelen we een visueel trendverhaal voor merken, marketeers, designers, stylisten en buyers. Hierin worden de laatste consumer trends helder in beeld gebracht en vertaald naar de markt en naar concrete product trends.
Over buro jantrendman: Sinds 1994 combineert buro jantrendman een heldere analyse van globale en lokale trends met een talent voor het selecteren van prachtige beelden. We filteren het wereldnieuws, kunst & design en het leven van alledag om een analyse te maken van de tijdsgeest. Hierin visualiseren we door welke waarden mensen gedreven worden en waar nieuwe behoeftes gaan ontstaan. Deze inzichten inspireren jou weer in je bij je eigen bedrijfsvoering.