Succesverhalen BNS Crisp leden
Zoveel mensen zoveel wensen, kortom succesverhalen zijn er in vele ‘soorten en maten’. Zo zijn er interieurprofessionals die zich toeleggen op een specifieke stijl en hier echt alles vanaf weten wat duidelijk zichtbaar is binnen hun projecten. En zijn er stylisten die zowel nationaal als internationaal werken en inspirerende projecten opleveren. Lees je mee?
Ben je BNS Crisp lid en heb jij een succesverhaal welke je graag terugziet op deze website? Dan is dit mogelijk jouw kans om te schitteren! Waar jouw verhaal en je beelden aan moeten voldoen lees je hier. Vragen of al direct een succesverhaal delen? Mail met Inge.
Waar moet jouw succesverhaal aan voldoen?
- Er is sprake van een recente opdracht.
- Die is bijzonder omdat jij hier jouw specifieke expertise goed hebt kunnen laten zien.
- De opbouw van de tekst (bij voorkeur tot 350 woorden) is als volgt:
- Pakkende kop
- Info over de opdrachtgever, gezinssamenstelling, woonplaats ed.
- Wat was de vraag?
- Wat was jouw aanpak?
- En het resultaat? Zorg voor duidelijke foto’s van je project. (Minimaal 1000 pixels breed).
- Reactie van de opdrachtgever als quote toe te voegen.


BIJZONDERE AANDACHT VOOR AKOESTIEK EN DUURZAAMHEID
Duurzaamheid zit hem hier dus niet in hergebruik van bestaande meubels, omdat Yvo en José dat echt niet wilden. We hebben het vooral gezocht in natuurlijk materiaalgebruik zoals het marmoleum, het eco behang en gebruik van hout.
TOTAALCONCEPT SMALLTALK
CreaVision Styling benaderde het ontwerp op basis van wat de klant, en nog veel belangrijker, wat de klant van SmallTalk kidswear zoekt. Met name in creativiteit, beleving, vlekkenplan en lay-out hebben wij duidelijke en goed beargumenteerde adviezen gegeven wat heeft geresulteerd in een commercieel en goed functionerend retailbedrijf.


HET VERRASSINGSEFFECT
Mijn zakelijke opdrachtgever, Sjaak Oudakker is eigenaar van het scheepvaartbedrijf Oudcomb uit Giessenburg. Hij heeft twee nieuwe containerschepen laten bouwen, die qua duurzaamheid ver voorop lopen. Passend in dit plaatje wilde hij ook kiezen voor een eigentijds en duurzaam interieur.
STYLING HILLHOUT VOOR RTL4 PROGRAMMA
Voor zowel WoodVision B.V. als Hillhout verzorgen we (als CreaVision Styling) met regelmaat fotostyling opdrachten. Deze worden gebruikt voor de website, social mediakanalen en brochures. Half november kwam de aanvraag voor een mooie opdracht. Ze zijn bezig met het re-branden van het merk Hillhout. In De Tuinen van Appeltern zal een tv ploeg gaan filmen. De vraag aan ons was of wij nog ‘even’ (een week later) de styling konden verzorgen?


WAAR EEN DEUR DICHTGAAT, GAAT EEN RAAM OPEN!
In juni 2018 besloot ik mijn droom achterna te gaan en mijn baan op te zeggen als communicatie coördinator. Het was een maand later dat ik een mail kreeg van Domino’s met het verzoek of ik ze even wilde bellen: ze waren op zoek naar een nieuwe stylist!
PAREL VAN KRALINGEN
Yolande Schroten heeft een mooi statig pand in Scandinavische sfeer mogen inrichten. De bewoners wilden een compleet nieuwe look en dat is voor een stylist altijd een fijne uitdaging. Het project is zeer geslaagd en heeft een plaats verdiend in de wintereditie van het tijdschrift PUUR.

