;

NIEUWS ARCHIEF

Filter op categorie
green trend report

3 belangrijke groentrends voor 2022-2023

Een glazen bol bestaat helaas niet. Toch wil je als ondernemer anticiperen op de toekomst. Enerzijds om een toekomstbestendige visie op je bedrijf te ontwikkelen, anderzijds als inspiratie voor succesvolle productinnovaties.

WOONTREND 2021 | TAKE A STAND

De wereld is volop in beweging. Op het gebied van economie, ecologie en globalisering vinden grote veranderingen plaats. We slikken die veranderingen niet voor zoete koek.

both trend report 22 - milan design week

Milan Design Week trend report 2022 | Both

Wij zijn Bonnie Prins & Titia Huisman en samen zijn we Both. Uit liefde voor interieur, trends, kleur en fotografie hebben we onze krachten gebundeld en hebben we een trend report samengesteld van de Milan Design Week 2022.

Gucci lanceert een kleurrijke decoratieve collectie

Stel je voor: jouw favoriete Gucci- handtas, -schoenen en/of zonnebril past bij je decoratie thuis. Dat zou gaaf zijn! En daarom hebben we een leuk nieuwtje voor je: Gucci heeft een nieuwe, zeer frisse decoratieve collectie gelanceerd, van stoelen en dekens tot kaarsen en kussens. Het zit er allemaal bij. Dus, wanneer ga jij shoppen?

WOONTREND 2021 | PICK YOUR CHERRIES

Traditionele systemen hebben door onder meer de multi-layered society en digitale transformatie hun langste tijd gehad. Ook de corona crisis heeft de mogelijkheden van online communicatie vleugels gegeven.

BNS Crisp partner Muurmeesters lanceert Art Deco collectie

Goud BNS Crisp partner Muurmeesters heeft een collectie Art Deco Modeprints opgenomen in haar collectie. Stijlvolle en kleurige
modeprints uit de jaren 20 van de vorige eeuw zijn te bestellen in verschillende maten, tot wel een grootte van 160 breed x 200 hoog.
De modeprints zijn passend bij de huidige interieurtrends.

WOONTREND 2021 | BE MANKIND

We beseffen ons meer dan ooit hoe kwetsbaar we zijn als mens. Eén virus kan de maatschappij en ons dagelijks leven totaal ontwrichten. Maar ook de voortschrijdende technologie maakt angstig. Niet alleen onze privacy is in het geding. De opmars van kunst­matige intelligentie kan ons het gevoel geven de controle kwijt te raken.

Shopping Basket
nl_NLDutch