;

NIEUWS ARCHIEF

Filter op categorie

Eerste levende lampen uit Rotterdam geleverd

Na vier jaar hard werken leverde ontwerper Ermi van Oers afgelopen zomer de eerste batch Living Lights af bij tien geduldige kopers. Het prototype van de levende lampen had ze al af in 2016 maar omdat ze met de natuur werkt loopt het soms anders. Dat vertelt ze tegen nieuwsplatform Quotenet.

Orangerie | BNS Crisp

BNS Crisp partner Orangerie Bijleveld: “Interieurbeplanting steeds gewilder”

Al sinds zijn twintiger jaren heeft Frank Steenbakker een passie voor interieurbeplanting. Na 25 jaar besloot hij samen met zijn partner Petra de Groot voor zichzelf verder te gaan in deze branche. Inmiddels al bijna vijf jaar timmert het tweetal met Orangerie Bijleveld aan de weg. “Met onze vestiging in de buurt van Utrecht zitten we heel centraal”, vertelt Petra.

Orangerie Bijleveld

Orangerie Bijleveld opent showroom voor publiek

Waar voorheen de showroom nog niet geopend was voor publiek, zijn sinds kort iedere vrijdagmiddag de deuren bij Orangerie Bijleveld geopend. Het bedrijf dat zich specialiseert in beplanting voor interieur(projecten) doet dit om zo potentiele klanten een idee te geven van wat allemaal mogelijk is.

Groeiende interesse in kunstbloemen

Kunstbloemen genieten een toenemende belangstelling van de consument. De meest populaire soorten kunstbloemen en kunstplanten zijn de roos, magnolia, pioenroos en berenklauw. Qua kleuren zijn roze en wit favoriet.

green trend report

3 belangrijke groentrends voor 2022-2023

Een glazen bol bestaat helaas niet. Toch wil je als ondernemer anticiperen op de toekomst. Enerzijds om een toekomstbestendige visie op je bedrijf te ontwikkelen, anderzijds als inspiratie voor succesvolle productinnovaties.

Botanische bouwwerken van de LEGO

Vandaag heeft de LEGO Groep een nieuwe reeks bewuste modellen onthuld voor mensen met groene vingers. De decoratieve LEGO® Botanische collectie bevat een prachtig LEGO® bloemboeket om het huis op te fleuren, en een LEGO® Bonsaiboom voor diegenen die in het nieuwe jaar meer zen willen zijn.

‘Consument kiest steeds vaker voor grote en groene statements’

Bloemen en planten zijn niet zomaar meer een onderdeel van een interieur. Ze zíj́n het interieur! Tenminste, bij de woontrend Balanced Biotope. Steeds vaker kiest de consument voor grote en groene statements in onze woonruimte. “In 2021 zijn we sneller geneigd om het duurzaamheidsgehalte van een product te checken voordat het in ons (digitale) winkelmandje verdwijnt.

Shopping Basket