Zo ziet het nieuwe winkelconcept van H&M in Amsterdam eruit

De Zweedse modeketen H&M heeft in de vernieuwde flagshipstore in Amsterdam een nieuw retailconcept gelanceerd op donderdag 25 november. Er wordt onder meer kleding verhuurd en gerepareerd en ze gaan er shoppingsessies organiseren via livestreams.

ZO ZIET HET NIEUWE WINKELCONCEPT VAN H&M IN AMSTERDAM ERUIT

De Zweedse modeketen H&M heeft in de vernieuwde flagshipstore in Amsterdam een nieuw retailconcept gelanceerd op donderdag 25 november. Er wordt onder meer kleding verhuurd en gerepareerd en ze gaan er shoppingsessies organiseren via livestreams.

De winkel in het monumentale ‘Bonneterie’-pand aan het Rokin is volledig vernieuwd in lijn met een retailconcept dat als eerste in Amsterdam wordt geïntroduceerd, zo meldt het Zweedse modebedrijf in een persbericht. In de zes verdiepingen tellende winkel is een groot aantal nieuwe diensten en activaties te vinden. Zo worden verschillende circulaire services aangeboden, zoals een verhuurservice waar iconische stukken uit voorgaande en huidige H&M-collecties worden verhuurd, en een afdeling waar oude kleding een tweede leven kan krijgen door deze te laten repareren of vermaken tot iets nieuws. Ook wordt er geregeld samengewerkt met lokale artiesten en musea. Zo zijn er tot en met eind december prints beschikbaar van Selwyn Senatori, Laser 3.14, Wijck en artiesten van het Moco Museum. Verder gaat H&M vanuit de winkel regelmatig livestream shoppingsessies organiseren.

Bron: Textilla

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

Hoe Wabi-Sabi toepassen op decoratie?

Kave Home en de Japanse esthetiek Wabi-sabi kunnen niet los van elkaar gezien worden. Door de gehele decoratiecollectie van het meubelmerk is de levensfilosofie verweven. Maar was is Wabi-Sabi precies?

BNS CRISP TERUGBLIK 2021

Wat hebben we al met al toch een hoop gedaan in 2021. We hebben de highlights op een rijtje gezet. Wellicht leuk dit nog eens terug te lezen. Wij vergeten vast en zeker nog punten, het is namelijk te veel om op te noemen.