Zo ziet het nieuwe winkelconcept van H&M in Amsterdam eruit

De Zweedse modeketen H&M heeft in de vernieuwde flagshipstore in Amsterdam een nieuw retailconcept gelanceerd op donderdag 25 november. Er wordt onder meer kleding verhuurd en gerepareerd en ze gaan er shoppingsessies organiseren via livestreams.

ZO ZIET HET NIEUWE WINKELCONCEPT VAN H&M IN AMSTERDAM ERUIT

De Zweedse modeketen H&M heeft in de vernieuwde flagshipstore in Amsterdam een nieuw retailconcept gelanceerd op donderdag 25 november. Er wordt onder meer kleding verhuurd en gerepareerd en ze gaan er shoppingsessies organiseren via livestreams.

De winkel in het monumentale ‘Bonneterie’-pand aan het Rokin is volledig vernieuwd in lijn met een retailconcept dat als eerste in Amsterdam wordt geïntroduceerd, zo meldt het Zweedse modebedrijf in een persbericht. In de zes verdiepingen tellende winkel is een groot aantal nieuwe diensten en activaties te vinden. Zo worden verschillende circulaire services aangeboden, zoals een verhuurservice waar iconische stukken uit voorgaande en huidige H&M-collecties worden verhuurd, en een afdeling waar oude kleding een tweede leven kan krijgen door deze te laten repareren of vermaken tot iets nieuws. Ook wordt er geregeld samengewerkt met lokale artiesten en musea. Zo zijn er tot en met eind december prints beschikbaar van Selwyn Senatori, Laser 3.14, Wijck en artiesten van het Moco Museum. Verder gaat H&M vanuit de winkel regelmatig livestream shoppingsessies organiseren.

Bron: Textilla

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

Kleurentrends 2021 | Flexa

Elk jaar worden de nieuwste trends op het gebied van kleur vastgesteld naar aanleiding van een wereldwijd kleurentrendonderzoek, de ColourFutures. Flexa is een bekend doe-het-zelf verf merk en in de 60 jaar dat Flexa bestaat is het uitgegroeid tot de trendsetter op het gebied van kleur en interieur.

Muurmeesters en Van Gogh

Vincent van Gogh is springlevend en prikkelt zintuigen als nooit tevoren. Wat levert het op om de samenwerking met Muurmeesters aan te gaan? Dat de verhalen van de werken Van Gogh op de juiste manier verteld worden. Met de producten van Muurmeesters blijft het DNA van het werk van Nederlands grootste meester behouden.