Zo ziet het nieuwe winkelconcept van H&M in Amsterdam eruit

De Zweedse modeketen H&M heeft in de vernieuwde flagshipstore in Amsterdam een nieuw retailconcept gelanceerd op donderdag 25 november. Er wordt onder meer kleding verhuurd en gerepareerd en ze gaan er shoppingsessies organiseren via livestreams.

ZO ZIET HET NIEUWE WINKELCONCEPT VAN H&M IN AMSTERDAM ERUIT

De Zweedse modeketen H&M heeft in de vernieuwde flagshipstore in Amsterdam een nieuw retailconcept gelanceerd op donderdag 25 november. Er wordt onder meer kleding verhuurd en gerepareerd en ze gaan er shoppingsessies organiseren via livestreams.

De winkel in het monumentale ‘Bonneterie’-pand aan het Rokin is volledig vernieuwd in lijn met een retailconcept dat als eerste in Amsterdam wordt geïntroduceerd, zo meldt het Zweedse modebedrijf in een persbericht. In de zes verdiepingen tellende winkel is een groot aantal nieuwe diensten en activaties te vinden. Zo worden verschillende circulaire services aangeboden, zoals een verhuurservice waar iconische stukken uit voorgaande en huidige H&M-collecties worden verhuurd, en een afdeling waar oude kleding een tweede leven kan krijgen door deze te laten repareren of vermaken tot iets nieuws. Ook wordt er geregeld samengewerkt met lokale artiesten en musea. Zo zijn er tot en met eind december prints beschikbaar van Selwyn Senatori, Laser 3.14, Wijck en artiesten van het Moco Museum. Verder gaat H&M vanuit de winkel regelmatig livestream shoppingsessies organiseren.

Bron: Textilla

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

Mango lanceert haar eerste interieurcollectie – en je wil alles hebben

Na grote modeketens als H&M en Zara komt nu ook Mango met haar eigen interieurlijn. Dat nieuws was al een tijdje bekend, maar de grote dag is nu hier: de Spaanse keten heeft haar eerste interieurcollectie gelanceerd. En die is precies zoals je van Mango verwacht: natuurlijke kleuren, veel linnen en typisch Mediterraans.

bloemenbureau holland

Nieuwe Trend Collectie lente/zomer 2022

Een collectie vol bloemen, kamer- en buitenplanten die onderling bij elkaar passen door hun kleuren, vormen en texturen. Ze zijn bovendien een perfecte match met huidige trends in interieur, lifestyle en fashion.

Thuisvoelen is hét centrale thema in de woontrends van 2021

Consumenten kiezen in 2021 voor warmere kleuren, zachtere materialen en persoonlijke (kunst)verzamelingen. Ze investeren ook in luxe woonartikelen. Niet eerder was de aandacht voor buitenmeubels zo groot. Dat blijkt uit het nieuwe trendreport dat vandaag is gepresenteerd door online woonwinkel Flinders, marktleider in het premium home & living segment.