Samen bereik je meer dan alleen #wijzijnBNS

We willen BNS Crisp nog meer op de kaart zetten! En daar kunnen we jullie hulp goed bij gebruiken.

Delen = vermenigvuldigen #wijzijnBNS

We willen BNS Crisp nog meer op de kaart zetten! En daar kunnen we jullie hulp goed bij gebruiken. Wij willen graag potentiële leden, partners en consumenten laten zien waar wij voor staan, waar wij mee bezig zijn en wie wij zijn als ‘netwerk van interieurprofessionals’. Op onze social media kanalen gebruiken wij de hashtag #wijzijnBNS. Iedereen die zoekt op deze hashtag kan in één oogopslag zien welke posts er zijn gepubliceerd over en door BNS Crisp. Zo kunnen geïnteresseerden een kijkje nemen bij ons achter de schermen. Van centrale activiteiten en online en fysieke events tot aan ontwerpen van jullie als interieurprofessionals, onze leden.

Om dit bereik nog groter te maken kunnen we jullie hulp daarbij goed gebruiken. Heb jij een leuke post geplaatst over activiteiten van BNS Crisp of over je werk als interieurprofessional gebruik hiervoor de hashtags: #wijzijnBNS #interieurprofessionals en tag ons @bns_crisp.

Ben je aanwezig bij een activiteit van BNS of breng je een bezoek aan een beurs. Wij vinden het leuk als we jouw opgedane inspiratie mogen delen. Tag ons @bns_crisp in je bericht en wij delen jouw bericht op onze kanalen.

Op welke kanalen zijn wij te vinden!

Instagram:   @BNS_Crisp

Facebook:     bnscrisp

Twitter:         @Crispstylist      

LinkedIn:      Bns Crisp

Pinterest:      BNS_Crisp

Volg ons en deel je mee. Delen = vermenigvuldigen!

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

hm

Zo ziet het nieuwe winkelconcept van H&M in Amsterdam eruit

De Zweedse modeketen H&M heeft in de vernieuwde flagshipstore in Amsterdam een nieuw retailconcept gelanceerd op donderdag 25 november. Er wordt onder meer kleding verhuurd en gerepareerd en ze gaan er shoppingsessies organiseren via livestreams.

Mango lanceert haar eerste interieurcollectie – en je wil alles hebben

Na grote modeketens als H&M en Zara komt nu ook Mango met haar eigen interieurlijn. Dat nieuws was al een tijdje bekend, maar de grote dag is nu hier: de Spaanse keten heeft haar eerste interieurcollectie gelanceerd. En die is precies zoals je van Mango verwacht: natuurlijke kleuren, veel linnen en typisch Mediterraans.

In de schijnwerper: zeven kamerplanten

Zeven kamerplanten zijn geselecteerd om de botanische tak van de collectie te vormen, en om op spannende wijze gecombineerd te worden met buitenplanten en snij-, droog- en kunstbloemen.