Persbericht | BNS Crisp slaat brug | 23 maart

BNS CRISP SLAAT EEN BRUG TUSSEN MERKPARTNERS EN INTERIEURPROFESSIONALS

We hebben gouden, zilveren en bronzen partnerschappen. Stuk voor stuk klinkende namen en prachtige bedrijven uit de interieurbranche, waar BNS Crisp leden mooie samenwerkingen mee kunnen opbouwen. Het bestand van partnerbedrijven is zeer divers en wordt alleen maar groter. Alle interieur invalshoeken zijn ondertussen wel vertegenwoordigd, maar BNS Crisp is altijd op zoek naar uitbreiding. Een brug slaan tussen interessante aanbieders in de markt en actieve interieurprofessionals is waar wij ons in onderscheiden. 

Foto : Lars Lensink

De volgende gouden partners hebben wij in 2023 al mogen verwelkomen. Werk aan de Muur (voor op maat gemaakte kunstwerken), Wehlton (experts in maatwerk van houten raambekleding), Mastello (leverancier van badkamers in alle stijlen) en Cotap (een full-service vloerengroothandel voor tapijt, parket-, laminaat- en vinylvloeren). Maar ook zilveren en bronzen partnerschappen met gerenommeerde bedrijven zijn het vermelden waard. Bijvoorbeeld Richmond Interiors (sterk in een zelf ontworpen en geproduceerde meubelcollectie), Stairz (de nummer één traprenovatie specialist), Four Dukes (een toonaangevende B2B-distributeur van hoogwaardige bouw- en ontwerpproducten) en Berry Alloc (leverancier van laminaat-, vinyl- en parketvloeren van topkwaliteit). Tot slot Maison et Moi, een Decorette conceptstore en Geberit als Europees marktleider van sanitaire producten. Gevarieerder kan het niet, alle interieur disciplines zijn vertegenwoordigd. 

Inmiddels heeft BNS Crisp meer dan 80 merkpartners. Het netwerk van zo’n 350 interieur-professionals, gevestigd in alle regio’s van het land, is gemotiveerd om samenwerkingen aan te gaan met deze bedrijven. Zowel BNS Crisp als de partnerbedrijven organiseren regelmatig bijeenkomsten of bedrijfsbezoeken om de contacten te leggen en kennis te delen over producten, materialen en toepassingen.

Over BNS Crisp

BNS Crisp is de brancheorganisatie voor de Nederlandse interieurprofessional in de domeinen; interieurstyling particulier en zakelijk, vastgoedstyling, groenstyling en start-up. BNS Crisp is er speciaal voor stylisten en ontwerpers die professioneel met hun vak omgaan. Die bij willen blijven als het gaat om vakkennis en daarom trainingen en workshops volgen, lezingen bijwonen om die kennis te vergroten en op de hoogte te zijn van de nieuwste ontwikkelingen. BNS Crisp zorgt voor inspiratie, informatie, interessante bijeenkomsten en een uitgebreid netwerk van en voor interieurprofessionals.

Meer informatie

Kom als leverancier in de interieurbranche in gesprek met BNS Crisp. Neem contact op met Carin Frijters (carin@bnscrisp.nl) om de verschillende mogelijkheden om partner te worden te onderzoeken.  

Maar ook nieuwe leden verwelkomen wij graag. Word lid of schuif aan bij één van onze bijeenkomsten om kennis te maken en te ervaren wat BNS Crisp te bieden heeft. Stuur een bericht naar Lotte Nijkamp (lotte@bnscrisp.nl) en ontdek de BNS Crisp community.

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

Kleurentrends 2021 | Flexa

Elk jaar worden de nieuwste trends op het gebied van kleur vastgesteld naar aanleiding van een wereldwijd kleurentrendonderzoek, de ColourFutures. Flexa is een bekend doe-het-zelf verf merk en in de 60 jaar dat Flexa bestaat is het uitgegroeid tot de trendsetter op het gebied van kleur en interieur.

Ikea bundelt de krachten met Mud Jeans om denim te recyclen

Als grootverbruiker van meubelstoffen claimt Ikea 0,5% van de totale katoenproductie ter wereld te gebruiken. Het Zweedse interieurmerk heeft besloten om samen te werken met het Nederlandse modemerk Mud Jeans om textiel een tweede leven te geven, in dit specifieke geval denim. Het samenwerkingsproject van de twee merken zal gebruikte denim recyclen om er een nieuwe stofoptie van te maken voor een van de bekendste meubelstukken van Ikea, de Klippan-bank.