Particuliere ABN Amro-klanten gaven in april 16% meer uit aan meubels dan in 2019

Uit onderzoek van ABN Amro blijkt dat consumenten in april 2022 voor 21% meer inflatie zorgen, dan in 2019. Ondanks de prijsstijging stegen de grote bestedingen aan meubilair met 16% ten opzichte van april 2019. Dit komt door particuliere klanten van de ABN Amro.

Uit onderzoek van ABN Amro blijkt dat consumenten in april 2022 voor 21% meer inflatie zorgen, dan in 2019. Ondanks de prijsstijging stegen de grote bestedingen aan meubilair met 16% ten opzichte van april 2019. Dit komt door particuliere klanten van de ABN Amro.


Beeld: © Katarzyna Bialasiewicz | Dreamstime

“Hoewel prijzen van bijvoorbeeld meubels, tuinproducten en huishoudelijke apparaten flink zijn gestegen, geven consumenten nog steeds veel geld uit in vergelijking met 2019, het jaar voordat de coronapandemie uitbrak,” Gerarda Westerhuis (ABN Amro).

Klik hier om naar de tabellen* met het aantal procenten verandering t.o.v. zelfde maand 2019 te zien (met of zonder onlinebestedingen).

*Retailbestedingen en leisurebestedingen.

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

NIEUWE COLLAB MONDIART X BNS CRISP

Wederom is er voor alle BNS Crisp stylisten de mogelijkheid om deel te nemen aan een geheel nieuw productontwikkelingsproject en een BNS Crisp X MondiArt collectie samen te stellen.

Cadeau Flexa Colour Futures 2022

De Flexa Kleurentrends 2022 zijn gebundeld in het Flexa ColourFutures™ 2022 boek. Flexa en BNS Crisp geven dit cadeau aan BNS Crisp leden.

De groene estafette | Louise Cohen

Vijf jaar geleden wilde ik nog een stap verder gaan en heb ik het besluit genomen om voor nieuwe ontwerpen geen nieuwe materialen te gebruiken.