NU VERKRIJGBAAR HEIMTEXTIL trendboek 21/22

Vier volledig uitgewerkte trends voorzien van uitneembare kleurkaarten in Pantone, NCS en RAL-kleurnummers.

Exclusief voor onze leden en partners van BNS Crisp

Omdat wij ons zullen moeten aanpassen, in relatie tot een duurzame toekomst, is het tijd voor een heroverweging. “NOTHING NEW, EVERYTHING NEW”, HEIMTEXTIL trends 21/22.

Tijdens de lezing, op maandag 7 december in het ETC in Culemborg, reflecteert Anne Marie Commandeur op de veranderende mens en maatschappij en hoe dit zich vertaalt in een visie op kleur, vormgeving en materiaal.

Anne Marie geeft leiding aan Stijlinstituut Amsterdam, een multidisciplinair ontwerpteam, werkend aan het vormgeven en communiceren van trends en innovatie op het gebied van materiaal en textiel voor mode en interieur. Anne Marie is in de afgelopen 13 jaar, samen met een internationaal gezelschap van trendwatchers, betrokken geweest bij de ontwikkeling van het HEIMTEXTIL trendboek.

Naast de lezing die Anne Marie op 7 december november exclusief voor BNS Crisp houdt is er nu de mogelijkheid om met BNS Crisp voordeel het HEIMTEXTIL trendboek 21/22 “NOTHING NEW, EVERYTHING NEW” te bestellen.

Vier volledig uitgewerkte trends voorzien van uitneembare kleurkaarten in Pantone, NCS en RAL-kleurnummers.

Het HEIMTEXTIL trendboek 21/22 kost €75,- incl. btw en exclusief de gebruikelijke portokosten vanuit Duitsland t.w.v. €15,-.

Kom je naar de lezing op 9 november dan krijg je het trendboek na afloop mee. Je betaalt dan alleen €75,- voor het trendboek (je geniet als BNS Crisp lid een voordeel van €15,- ). Je mag het trendboek ook in onze homebase ophalen, na 9 november, wanneer wij aanwezig zijn (dit is over het algemeen op maandagen).

Kies je ervoor om het thuis te laten bezorgen dan betaal je €5,- portokosten en sturen we je een exemplaar toe. Je betaalt dan €80,- (je geniet als BNS Crisp lid nog steeds een voordeel van €10,- ).

Om het trendboek te bestellen, klik hier.
Let op: Na het invullen van het formulier wordt je doorgestuurd naar de iDeal betaalomgeving.
Alleen afgeronde en betaalde bestellingen worden genoteerd.

 

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

Ikea bundelt de krachten met Mud Jeans om denim te recyclen

Als grootverbruiker van meubelstoffen claimt Ikea 0,5% van de totale katoenproductie ter wereld te gebruiken. Het Zweedse interieurmerk heeft besloten om samen te werken met het Nederlandse modemerk Mud Jeans om textiel een tweede leven te geven, in dit specifieke geval denim. Het samenwerkingsproject van de twee merken zal gebruikte denim recyclen om er een nieuwe stofoptie van te maken voor een van de bekendste meubelstukken van Ikea, de Klippan-bank.

Serax | BNS Crisp

Designlabel Serax popt up in Parijs

Designlabel Serax popt up in Parijs Komende september opent designlabel Serax een showroom in Parijs. “Normaliter staan we op de Maison et Objet maar we

Oproep Creatieve Coalitie

Doe mee! Update vanuit de Creatieve Coalitie. Op donderdag 28 mei jl. vond weer een vergadering plaats van de Creatieve Coalitie. Bestuur en diverse aangesloten