‘Meubilair en decoratie zijn meest populaire tweedehandsproducten’

Nederlanders gaan vaker voor tweedehands dan andere Europeanen. De Nederlander houdt van tweedehands. Dat blijkt uit een internationaal onderzoek van e-commercespeler Veepee.

‘Meubilair en decoratie zijn meest populaire tweedehandsproducten’

Nederlanders gaan vaker voor tweedehands dan andere Europeanen. De Nederlander houdt van tweedehands. Dat blijkt uit een internationaal onderzoek van e-commercespeler Veepee. Het flashsalesplatform vroeg aan meer dan 500 van zijn Nederlandse klanten hoe ze tegenover tweedehandsproducten staan. De meest populaire categorie van tweedehandsproducten in Nederland zijn meubilair en decoratie (68%).

Bron: MarketingTribune

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

A LABOUR OF LOVE

A LABOUR OF LOVE is een 448 pagina’s tellende publicatie van designcuratoren en auteurs Lidewij Edelkoort en Philip Fimmano. De titel van het boek verwijst

De groene estafette | Diederik Jonkers

Interieurproducten met een verhaalJe zal het misschien wel gelezen hebben, maar sommige meubelfabrikanten kunnen hun levertijd niet nakomen. Niet vanwege eventuele feestdagen, maar vanwege de