Mary Hessing maakt het nieuwe magboek van BNS Crisp!

BNS Crisp, dé Beroepsvereniging Nederlandse Stylisten (met zo’n 330 leden verspreid over het land), blijft actief. Zoals u van ons gewend bent. Dat het aantal partners en leden nog steeds groeit, is goed nieuws. Maar ons optimisme kreeg onlangs nóg een boost door de nieuwe samenwerking met Mary Hessing: haar WOTH Studio zal de hoofdredactie en productie op zich nemen van Showcase 21 magazine.

Mary Hessing maakt het nieuwe magboek van BNS Crisp!

Showcase 21 magazine door WOTH Studio

BNS Crisp, dé Beroepsvereniging Nederlandse Stylisten (met zo’n 330 leden verspreid over het land), blijft actief. Zoals u van ons gewend bent. Dat het aantal partners en leden nog steeds groeit, is goed nieuws. Maar ons optimisme kreeg onlangs nóg een boost door de nieuwe samenwerking met Mary Hessing: haar WOTH Studio zal de hoofdredactie en productie op zich nemen van Showcase 21 magazine. Deze nieuwe publicatie van BNS Crisp zullen we in oktober, als opmaat naar ons jaarlijkse event presenteren. ‘Wonderful’ denken we. Onze leden kennen Mary als een rasechte bladenmaker die het vak leerde bij Libelle en als hoofdredacteur leiding gaf aan Eigen Huis & Interieur, More Than Classic, Residence (tot eind vorig jaar) en -last-but-not-least- de stijlbrekende international: WOTH Wonderful Things magazine. 

Inhoudelijk zal Showcase 21 (magazine van de interieur-professionals van BNS Crisp) gespitst zijn op ontwikkelingen die de toekomst van het vakgebied zullen vormgeven. 

U herkent de thema’s: sustainability, smart living, het inspireren van de beleving, het vergroenen van onze woon-, werk- en leefomgeving en alle online ontwikkelingen die het vak van stylisten en interieurprofessionals raken.  

Signalementen en trends vinden we zowel in de actualiteit als in de geschiedenis van het vak. Welke kwaliteiten bepalen de blue note (of X factor) van instagram accounts? Wat kunnen we leren van Hermes als voorbeeldstellende opdrachtgever of klassieke etalages voor De Bijenkorf van Benno Premsela, Lernert & Sander voor Selfridges of Piet Paris voor Saks Fifth Avenue? Hoe ‘mindful’ is  kleien: keramiek als opkomende hype? Waarom zien zoveel woningen op Funda eruit als eenheidsworst? Wil iedereen vandaag de dag hetzelfde? 

Showcase 21 magazine telt 150 pagina’s en gaat eruit zien als een BOOK. Véél beeld natuurlijk (verwacht geen doorgekopieerde plaatjes) en visies van vakgenoten of dwarsdenkers die voorop lopen in verschillende professionele specialismen. Niet te vergeten: alle BNS’ers in een speciale ledenlijst. U staat er ook mooi op*!

Heeft u interesse in een partnerschap, neem dan contact op met Jolanda onze partnercoördinator.

* Als u dat wilt natuurlijk, check alle partnerschappen op de BNS Crisp website. 

BNS Crisp partner event 

Op 9 juni 2021 (10.00-12.00 uur) ontvouwt BNS Crisp haar nieuwe plannen 2021/2022 in het ETC te Culemborg. Ben je nog geen partner dan is dit de gelegenheid om kennis te komen maken met BNS Crisp en haar nieuwste initiatief. Kijk hier voor de mogelijkheden.

Mary Hessing – Photocredit Kasia Gatkowska

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

Gispen

Gispen opent Circulaire Hub

Ahrend, Gispen en Presikhaaf Schoolmeubelen, ontwerpers, producenten en leveranciers van kantoor-, school- en zorginrichtingen, openen vandaag (2 december) gezamenlijk een zogeheten Circulaire Hub.

Thuisvoelen is hét centrale thema in de woontrends van 2021

Consumenten kiezen in 2021 voor warmere kleuren, zachtere materialen en persoonlijke (kunst)verzamelingen. Ze investeren ook in luxe woonartikelen. Niet eerder was de aandacht voor buitenmeubels zo groot. Dat blijkt uit het nieuwe trendreport dat vandaag is gepresenteerd door online woonwinkel Flinders, marktleider in het premium home & living segment.

Boekentip The secret live of colour

The secret live of colour – Kassia St Clair
Een prachtig full colour boek over de geschiedenis van kleuren – een must voor iedere kunstliefhebber