Ledenactie | Door de lens van Studio Keeelly

Met fotografie vertel je jouw verhaal zonder tekst. Aldus Kelly van Herk, influencer en fotograaf, het is onmisbaar om je bedrijf, interieur of product mooi op de kaart te zetten. Profiteer nu van deze mooie ledenactie!

Jouw portfolio vertelt iets over jou, over hoe je te werk gaat, wat je belangrijk vindt in je werk én laat daarnaast ook zien over welke kwaliteiten jij beschikt. Je portfolio zorgt er kortom voor dat een opdrachtgever in één oogopslag kan zien voor wie hij kiest en dat is wel zo gemakkelijk. En goede fotografie van je projecten is daarbij onmisbaar! Wij hebben nu een fantastische aanbieding voor je zodat je snel met een fotograaf voor een leuke prijs één van jouw projecten professioneel kunt laten fotograferen.

Met fotografie vertel je jouw verhaal zonder tekst. Aldus Kelly van Herk, influencer en fotograaf, het is onmisbaar om je bedrijf, interieur of product mooi op de kaart te zetten.

Mogelijk geven deze foto’s precies dat zetje wat jouw potentiële klant nodig heeft om samen met jou aan de slag te gaan. Speciaal voor de leden van BNS Crisp heeft influencer en fotograaf Kelly van Herk van Studio Keeelly een fijn voorstel:

10 foto’s normaal € 175,-  nu slechts € 122,50
15 foto’s normaal € 199,-  nu slechts € 139,50
20 foto’s normaal € 225,-  nu slechts € 157,50

Neem contact op met Kelly en meld dat je lid bent van BNS Crisp, Kelly zal dit bij ons checken voor ze met je aan de slag gaat.

Kelly van Herk
Eigenaar Keeelly91blog &
Studio Keeelly Fotografie
T: 06-11394701

Kelly van Herk heeft in 2016 haar fotografieopleiding gekoppeld aan haar liefde voor interieur en zij werkt met veel bedrijven samen aan toffe fotografie- en interieuropdrachten.

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

IKEA | Waar ruikt ‘thuis zijn’ naar?

‘Hoe je huis ruikt is erg emotioneel en speelt een grote rol in hoe je je daar voelt. Het is de plek waar je samenkomt met familie en vrienden en herinneringen ophaalt en maakt.

Retail | BNS Crisp

Dit zijn de vijf horecainterieurtrends’

Hoteleigenaren en restauranthouders hebben de afgelopen tijd als geen ander geleerd zich snel aan te passen aan de veranderende omstandigheden en behoeften van de markt. Van een flexibele indeling en een groeiende vraag naar de toepassing van natuurlijke elementen tot de noodzakelijke aandacht voor hygiëne.