Gucci lanceert een kleurrijke decoratieve collectie

Stel je voor: jouw favoriete Gucci- handtas, -schoenen en/of zonnebril past bij je decoratie thuis. Dat zou gaaf zijn! En daarom hebben we een leuk nieuwtje voor je: Gucci heeft een nieuwe, zeer frisse decoratieve collectie gelanceerd, van stoelen en dekens tot kaarsen en kussens. Het zit er allemaal bij. Dus, wanneer ga jij shoppen?

A garden of delight

Stel je voor: jouw favoriete Gucci- handtas, -schoenen en/of zonnebril past bij je decoratie thuis. Dat zou gaaf zijn! En daarom hebben we een leuk nieuwtje voor je: Gucci heeft een nieuwe, zeer frisse decoratieve collectie gelanceerd, van stoelen en dekens tot kaarsen en kussens. Het zit er allemaal bij. Dus, wanneer ga jij shoppen?

Creatief directeur Alessandro Michele haalde voor de nieuwste huislijn veel inspiratie uit de flora en fauna van het buitenleven, een muze die vooral duidelijk wordt in de campagnefotografie. Er is een gevoel van eigenzinnigheid, gecombineerd met de dromerige esthetiek van Alice in Wonderland. Zoals op de foto’s te zien is, bevat de collectie ‘snoepwinkeltinten’ zoals mintgroen en kauwgomroze.

Het nieuwe productaanbod bevat van alles: voor ieder wat wils. Doordat het Gucci-logo natuurlijk terug te vinden is in de hele collectie, kan jij je favoriete Gucci zonnebril matchen bij je servies, of juist met kussens op de bank. Ook kan je kiezen uit verschillende ontwerpen voor meubels, textielproducten, behang en huisaccessoires. De luxe uitstraling die Gucci’s decoratieve producten hebben maken de lijn helemaal af. Tijd op te shoppen dus!

Disclaimer: doordat de afbeeldingen rechten bezitten hebben wij ze niet gepubliceerd. De fotograaf Max Siedentopf heeft de afbeeldingen in zijn portfolio staan, waar je ze kan bekijken (en natuurlijk ook op Gucci’s website zelf).

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

Meubels en woninginrichting plussen 13,3%, keukens en vloeren 8,8% in de min

De detailhandel heeft in april 9,6 procent meer omgezet dan in april 2020, meldt het CBS. Het verkoopvolume was 8,8 procent hoger. Zowel de omzet van de non-foodsector als van de foodsector groeide. Daarnaast is online 18,6 procent meer omgezet door de detailhandel. In vergelijking met april 2019 lag de omzet van de detailhandel 8,5 procent hoger in april 2021.

Kirsten Jassies en haar boekentips

Kirsten Jassies is dé expert op het gebied van Instagram. Misschien heb je haar boek Instaproof al een keer gelezen? Zeker een aanrader. Maar ook heeft Kirsten nog leuke boekentips voor jullie op een rijtje gezet.