Dôme Deco pakt uit met meer dan 50 nieuwe producten tijdens juni Homeshow

Naar jaarlijkse traditie, organiseert Dôme Deco in juni haar Homeshow. Een zesdaags event, verspreid over twee weken, waar zowel bestaande als potentiële klanten de nieuwigheden kunnen komen ontdekken.

BNS Crisp partner Dôme Deco pakt uit met meer dan 50 nieuwe producten tijdens juni Homeshow

BNS Crisp partner Dôme Deco staat bekend als ontwerper en producent van complete interieurcollecties. Dit voor professionelen, met een focus op hospitality en de projectmarkt, en anderzijds retail met haar eigen ‘DD. Concept Stores’. Hiervan zijn er vestigingen in onder andere Antwerpen en Oostende.

Naar jaarlijkse traditie, organiseert Dôme Deco in juni haar Homeshow. Een zesdaags event, verspreid over twee weken, waar zowel bestaande als potentiële klanten de nieuwigheden kunnen komen ontdekken.

“In juni krijgen onze bezoekers de kans om deel uit te maken van de première van onze gloednieuwe producten. Deze worden namelijk pas vanaf september officieel gelanceerd. Wat we presenteren is een aanvulling van de 2022 Escalate collectie, die gekenmerkt wordt door veel aardse kleuren, variërende vormen en intrigerende details.”

Het nieuwe productaanbod is erg breed. “Over de hele lijn proberen we onze collectie verder te verdiepen. We lanceren dus niet enkel accessoires, maar ook nieuwe eetkamerstoelen, verlichting en een modulaire sofa.” De komende weken licht Dôme Deco alvast een tipje van de sluier op haar social media.

Dôme Deco’s Homeshows worden verder gekenmerkt door de cosmopolitan beleving die het merk elke bezoeker tracht te bieden. Van een verfijnd lunchmenu tot homemade cocktails in lijn met de nieuwe geuren. Klanten worden er volledig ontzorgd.

PRAKTISCH
12 tot 14 & 19 tot 21 juni 2022
​DD. Showroom
​Meerkensstraat 42
​3650 Dilsen-Stokkem
​België

Wil jij deel uitmaken van de exclusieve collectie lancering? Schrijf je dan in via www.domedeco.com/professionals/events/homeshow-june

Enkel voor professionelen.

Bron: Wonen360

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

Thuiswerken is een blijvertje

Thuiswerken is een blijvertje, dat blijkt uit representatief onderzoek van INretail in samenwerking met Markteffect. Veel mensen hebben plannen om te investeren in hun thuiswerkomgeving maar het is ook afhankelijk van het thuiswerkbeleid van de baas.

WOONTREND 2021 | PICK YOUR CHERRIES

Traditionele systemen hebben door onder meer de multi-layered society en digitale transformatie hun langste tijd gehad. Ook de corona crisis heeft de mogelijkheden van online communicatie vleugels gegeven.