De groene estafette | Reliving

Vanuit de snelle, commerciële wereld van marketing, influencers en over- consumptie, houden Ananda, Jody en Vincent nu kantoor in een loods in Amsterdam. Nogal een omschakeling! Terwijl we worden omringd door een enorme collectie van unieke tweedehands items, er verschillende styling projecten lopen en ondertussen 50.000 unieke bezoekers per maand de website bekijken, wordt het verhaal van Reliving onder de loep genomen. Laten we beginnen bij het begin…

Vier jaar geleden startte Ananda haar online marketingbureau. Specifiek voor duurzame merken en eerlijke ondernemers die ze écht kon helpen. In diezelfde tijd wakkerden Jody’s ondernemersgeest en duurzaamheidsdrang aan. De twee hielden een aantal goede brainstormsessies en deden uitgebreid onderzoek in een hoek die voorheen slechts ‘een hobby’ was: interieur en design.

Verkoop van tweedehands meubels en interieur-items via digitale plat- forms bleek niet optimaal te verlopen. Redenen: geen inspirerende omgeving, gemis van een kwaliteitscheck, gedoe met transport en geen veiligheid of garantie. That’s where Reliving.nl comes in! Een veilig online plat- form dat voorziet in ruime hoeveelheid interieur-inspiratie, een gecureerd tweedehands assortiment, goede transportmogelijkheden en garantie. Het doel? Tweedehands de norm te maken. Er bestaat al zoveel moois, dus kan het milieu worden ontzien door interieur-items en meubels te hergebruiken.

BNS Crisp leden kunnen in het ledendeel het volledige artikel lezen.

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

IKEA | Waar ruikt ‘thuis zijn’ naar?

‘Hoe je huis ruikt is erg emotioneel en speelt een grote rol in hoe je je daar voelt. Het is de plek waar je samenkomt met familie en vrienden en herinneringen ophaalt en maakt.

Introductie BNS Crisp stagiaire en enquête

Zijn hoofdopdracht tijdens de stageperiode is onder andere het BNS Crisp Pinterest account te vernieuwen en actueel te maken. Hiervoor gaat hij eerst een onderzoek uitvoeren bij de teamleden van BNS Crisp.