De groene estafette | Milliken

Voor Milliken als producent van o.a. vloeren is goed omgaan met deze wereld en zijn grondstoffen al jaren een logisch en ethisch uitgangspunt. Milliken maakt innovatieve vloeroplossingen van buiten naar binnen

 

Enzovoortbv – NL Salespartner voor Milliken floorcovering

Enzovoortbv vertegenwoordigt in Nederland een prachtig product, de uitgebreide Milliken vloerencollectie.
De aandacht die aan ontwikkeling, ontwerp en productie van deze vloeren is besteed, is onvoorstelbaar; doordacht en altijd gericht
op ‘making the world a better place’. Daar wordt een mens toch blij van!
Onze drive als Enzovoortbv is meerwaarde toevoegen door optimaal te begeleiden bij toepassing en verwerking van deze vloeren.
Als accountmanager ben ik daar dagelijks mee bezig. De passie voor product en omgeving, de ‘way of life’ van Milliken inspireert mij.

In deze blog vertel ik graag iets meer over Milliken Vloeren. Daarbij gebruik ik het uitgangspunt van de drie P’s; People, Planet, Prosperity.
Linda de Jong, Accountmanager Enzovoortbv

People / Planet / Prosperity
Voor Milliken als producent van o.a. vloeren is goed omgaan met deze wereld en zijn grondstoffen al jaren een logisch en ethisch
uitgangspunt.
Milliken maakt innovatieve vloeroplossingen van buiten naar binnen (van entree/schoonloop systemen tot akoestische
tapijttegels (30-37dB demping)
en akoestische PVC-vloeren (17dB demping!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


People:  one of the World’s Most Ethical Companies®
Milliken krijgt voor die inspanningen jaar op jaar verschillende awards als meest ethisch opererend bedrijf. Daarnaast staat het bedrijf
bovenaan als het gaat om veiligheid en medewerkers-tevredenheid; lange dienstverbanden zijn daarvan een praktisch voorbeeld.

People: WELL
Belangrijk om te weten is dat Milliken een van de oprichters van het WELL Living Lab is.
De Well Building standard bestaat uit functies die betrekking hebben op 7 concepten. Deze concepten zijn de factoren die de
gezondheid van de gebruikers van werk- en leefomgeving beïnvloeden.

 

 

 

 

 

 

Leden van BNS Crisp kunnen het volledige blog hier lezen.

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

Twee op de vijf huishoudens bezit smart home

Vier op de tien (39%) Nederlanders willen hun smart home producten het liefst met de smartphone bedienen. De slimme speaker blijft met een voorkeur van 6% op flinke afstand. Dit blijkt uit de Smart Home Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder 6.300 Nederlanders.

Muurmeesters en Van Gogh

Vincent van Gogh is springlevend en prikkelt zintuigen als nooit tevoren. Wat levert het op om de samenwerking met Muurmeesters aan te gaan? Dat de verhalen van de werken Van Gogh op de juiste manier verteld worden. Met de producten van Muurmeesters blijft het DNA van het werk van Nederlands grootste meester behouden.

Kleurentrends 2021 | Flexa

Elk jaar worden de nieuwste trends op het gebied van kleur vastgesteld naar aanleiding van een wereldwijd kleurentrendonderzoek, de ColourFutures. Flexa is een bekend doe-het-zelf verf merk en in de 60 jaar dat Flexa bestaat is het uitgegroeid tot de trendsetter op het gebied van kleur en interieur.