De groene estafette | Milliken

Voor Milliken als producent van o.a. vloeren is goed omgaan met deze wereld en zijn grondstoffen al jaren een logisch en ethisch uitgangspunt. Milliken maakt innovatieve vloeroplossingen van buiten naar binnen

 

Enzovoortbv – NL Salespartner voor Milliken floorcovering

Enzovoortbv vertegenwoordigt in Nederland een prachtig product, de uitgebreide Milliken vloerencollectie.
De aandacht die aan ontwikkeling, ontwerp en productie van deze vloeren is besteed, is onvoorstelbaar; doordacht en altijd gericht
op ‘making the world a better place’. Daar wordt een mens toch blij van!
Onze drive als Enzovoortbv is meerwaarde toevoegen door optimaal te begeleiden bij toepassing en verwerking van deze vloeren.
Als accountmanager ben ik daar dagelijks mee bezig. De passie voor product en omgeving, de ‘way of life’ van Milliken inspireert mij.

In deze blog vertel ik graag iets meer over Milliken Vloeren. Daarbij gebruik ik het uitgangspunt van de drie P’s; People, Planet, Prosperity.
Linda de Jong, Accountmanager Enzovoortbv

People / Planet / Prosperity
Voor Milliken als producent van o.a. vloeren is goed omgaan met deze wereld en zijn grondstoffen al jaren een logisch en ethisch
uitgangspunt.
Milliken maakt innovatieve vloeroplossingen van buiten naar binnen (van entree/schoonloop systemen tot akoestische
tapijttegels (30-37dB demping)
en akoestische PVC-vloeren (17dB demping!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


People: one of the World’s Most Ethical Companies®
Milliken krijgt voor die inspanningen jaar op jaar verschillende awards als meest ethisch opererend bedrijf. Daarnaast staat het bedrijf
bovenaan als het gaat om veiligheid en medewerkers-tevredenheid; lange dienstverbanden zijn daarvan een praktisch voorbeeld.

People: WELL
Belangrijk om te weten is dat Milliken een van de oprichters van het WELL Living Lab is.
De Well Building standard bestaat uit functies die betrekking hebben op 7 concepten. Deze concepten zijn de factoren die de
gezondheid van de gebruikers van werk- en leefomgeving beïnvloeden.

 

 

 

 

 

 

Leden van BNS Crisp kunnen het volledige blog hier lezen.

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

Zes Nederlandse interieurmerken bundelen krachten op Dutch Design Week 2023

Tijdens de Dutch Design Week (DDW) van 21 tot en met 29 oktober slaan zes gerenommeerde Nederlandse interieurmerken de handen ineen. In de gezamenlijke presentatie Future > Factory > Furniture in het Klokgebouw nemen Arco, CS Rugs, Gelderland, Label van den Berg, Lande Family (producent van o.a. Artifort) en Leolux hun verantwoordelijkheid om een ambitieus doel te verwezenlijken: een duurzamere leefomgeving.

De groene estafette | Diederik Jonkers

Interieurproducten met een verhaalJe zal het misschien wel gelezen hebben, maar sommige meubelfabrikanten kunnen hun levertijd niet nakomen. Niet vanwege eventuele feestdagen, maar vanwege de