‘Consument kiest steeds vaker voor grote en groene statements’

Bloemen en planten zijn niet zomaar meer een onderdeel van een interieur. Ze zíj́n het interieur! Tenminste, bij de woontrend Balanced Biotope. Steeds vaker kiest de consument voor grote en groene statements in onze woonruimte. "In 2021 zijn we sneller geneigd om het duurzaamheidsgehalte van een product te checken voordat het in ons (digitale) winkelmandje verdwijnt.

‘Consument kiest steeds vaker voor grote en groene statements’

Bloemen en planten zijn niet zomaar meer een onderdeel van een interieur. Ze zíj́n het interieur! Tenminste, bij de woontrend Balanced Biotope. Steeds vaker kiest de consument voor grote en groene statements in onze woonruimte. “In 2021 zijn we sneller geneigd om het duurzaamheidsgehalte van een product te checken voordat het in ons (digitale) winkelmandje verdwijnt. Bloemen, droogbloemen en planten combineren we moeiteloos met stoere en hergebruikte materialen.” Dat is te lezen op branche informatie platform Werk in de Winkel.


Grote groene objecten tekenen de stijl van Balanced Biotope. FOTO VTWONEN.

Stoer, duurzaam, praktisch en industrieel. Met die termen kan Balanced Biotope worden beschreven. De designs zijn zowel organisch als onregelmatig. Denk aan meubels met houtstructuur. Van vloerkleed tot plafondlamp: het ziet er allemaal ambachtelijk, puur en handgemaakt uit.

Lees hier meer over Balanced Biotope.

Bron: Wonen360

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

Mango lanceert haar eerste interieurcollectie – en je wil alles hebben

Na grote modeketens als H&M en Zara komt nu ook Mango met haar eigen interieurlijn. Dat nieuws was al een tijdje bekend, maar de grote dag is nu hier: de Spaanse keten heeft haar eerste interieurcollectie gelanceerd. En die is precies zoals je van Mango verwacht: natuurlijke kleuren, veel linnen en typisch Mediterraans.

Consumenten magbook

Voor de realisatie van dit magazine werken wij samen met niemand minder dan Mary Hessing van Studio WOTH.