‘Consument kiest steeds vaker voor grote en groene statements’

Bloemen en planten zijn niet zomaar meer een onderdeel van een interieur. Ze zíj́n het interieur! Tenminste, bij de woontrend Balanced Biotope. Steeds vaker kiest de consument voor grote en groene statements in onze woonruimte. "In 2021 zijn we sneller geneigd om het duurzaamheidsgehalte van een product te checken voordat het in ons (digitale) winkelmandje verdwijnt.

‘Consument kiest steeds vaker voor grote en groene statements’

Bloemen en planten zijn niet zomaar meer een onderdeel van een interieur. Ze zíj́n het interieur! Tenminste, bij de woontrend Balanced Biotope. Steeds vaker kiest de consument voor grote en groene statements in onze woonruimte. “In 2021 zijn we sneller geneigd om het duurzaamheidsgehalte van een product te checken voordat het in ons (digitale) winkelmandje verdwijnt. Bloemen, droogbloemen en planten combineren we moeiteloos met stoere en hergebruikte materialen.” Dat is te lezen op branche informatie platform Werk in de Winkel.


Grote groene objecten tekenen de stijl van Balanced Biotope. FOTO VTWONEN.

Stoer, duurzaam, praktisch en industrieel. Met die termen kan Balanced Biotope worden beschreven. De designs zijn zowel organisch als onregelmatig. Denk aan meubels met houtstructuur. Van vloerkleed tot plafondlamp: het ziet er allemaal ambachtelijk, puur en handgemaakt uit.

Lees hier meer over Balanced Biotope.

Bron: Wonen360

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

VACATURE: website beheer en andere praktische taken bij BNS Crisp

BNS Crisp is op zoek naar een nieuw teamlid: iemand die kan ondersteunen bij het ontwikkelen van onze website in samenspraak met de developers, en content kan plaatsen op de website. Ervaring met het besturingssysteem Elementor binnen WordPress is een pré, evenals kennis van SEO. We staan vooral ook open voor jouw ideeën over de invulling van deze rol en zijn we flexibel.

HelloChair opent derde winkel

Eind dit jaar opent onze BNS Crisp Partner en de specialist in eetkamerstoelen HelloChair de deuren van haar nieuwe winkel in Delft. Na Culemborg en Bussum, is dit de derde in de rij. In de HelloChair winkel van 500 m2 kunnen consumenten en interieurprofessionals terecht voor heel veel eetkamerstoelen en eettafels.