We beantwoorden graag al je vragen!
Bekijk hieronder onze veelgestelde vragen
Wil je het ‘Lid van BNS Crisp’ logo op je website plaatsen?
Dat kan! Je vind dit bestand in meerdere kleurcombinaties in ons ledendeel, onder ‘Documenten & Verslagen’.
Welk lidmaatschap past bij mij?
Dat is afhankelijk van een aantal factoren; als je nog een opleiding volgt kun je student-lid worden, ben je wel aan de slag maar nog startend en heb je nog geen portfolio opgebouwd? Dan is het basis-lidmaatschap waarschijnlijk het meest geschikt. Wanneer je al goed aan de weg timmert of gewoon all-in wilt gaan dan raden we je aan volledig-lid te worden; dan ben je het meest zichtbaar op onze website én mag je deelnemen aan commerciële opdrachten.
Kan ik als student lid worden van BNS Crisp?
Jazeker, onder ‘lidmaatschappen’ kun je alle info hierover terugvinden en je inschrijven.
Kan ik als docent lid worden van BNS Crisp?
Jazeker, onder ‘lidmaatschappen’ kun je alle info hierover terugvinden en je inschrijven.
Ik wil me aanmelden voor het studenten lidmaatschap maar heb geen collegenummer.
Het is geen probleem als je geen collegenummer hebt. Je kan gewoon je aanmelding doen door in het desbetreffende vak je BSN nummer in te voeren.
Het studenten lidmaatschap is geldig tijdens de duur van je studie, met een maximum van vier jaar. Wij vragen je elk jaar hoe het ervoor staat met je studie. Wanneer je je studie hebt afgerond kun je overstappen naar een volgend lidmaatschap.
Hoe kan ik mijn lidmaatschap wijzigen of opzeggen?
Op deze pagina kun je alles vinden over het wijzigen en opzeggen van je lidmaatschap.
Heb ik, om lid te worden van BNS Crisp, diploma’s van afgeronde opleidingen nodig?
Nee, om lid te worden van BNS Crisp heb je geen diploma’s van afgeronde opleidingen nodig, zowel het vak interieur- als vastgoed-, en groenstylist zijn vrije beroepen.
Zoek je schaalmodellen?
Ga naar het ledendeel en klik daar op ‘Ondersteuning’ en daarna op ‘Kennis bibliotheek’.
Wat is de Blauwe Gids
In de Blauwe Gids vind je onze partners, met ieder een eigen profiel waarin je alle bedrijfsinfo kunt vinden en welke aanbieding ze speciaal voor BNS Crisp leden hebben.
Wat vind ik in het ledendeel?
Enorm veel; o.a. de vacaturebank, onze Blauwe Gids en 4 verschillende thema bibliotheken met info over ondernemerschap, trends, vakkennis, en must see tips.
Wat is het ledendeel?
Dit is een gedeelte op onze website wat alleen voor onze leden toegankelijk is, hier vindt je onder andere inspiratie, handige documenten, verslagen en vacatures.
Heb je een voorbeelddocument Algemene Voorwaarden nodig?
In het ledendeel vind je onder ‘Ondernemerschap’ allerlei documenten om je (op weg) te helpen, waaronder ook een voorbeeld document van Algemene Voorwaarden.
Kun je niet (meer) inloggen op onze website?
In 2020 is deze website de lucht in gegaan, het zou kunnen dat je nog een account aan moet maken voor deze website, met de inloggegevens van de vorige website kun je niet op de huidige website inloggen. Hoe je dit doet vind je in de handleiding welke we je gemaild hebben.
Heb je wel een account op de website maar problemen met inloggen, mail dan naar website@bnscrisp.nl
Kan ik na mijn inschrijving als lid meteen inloggen?
Ja, bij je aanmelding kies je zelf een wachtwoord, waarna je meteen na de betaling voldaan te hebben kunt inloggen op onze website. Wanneer je ingelogd bent kun je je profielgegevens wijzigen, je portfolio uploaden (bij een volledig lidmaatschap) en het ledendeel bekijken.
Is een digitaal portfolio op de site van BNS Crisp verplicht?
Voor de volledige leden van BNS Crisp is het verplicht een digitale portfolio online te plaatsen. Potentiële opdrachtgevers en onze externe contacten in de branche kunnen zo een goed beeld van de professionaliteit en het werk van onze leden krijgen.
Hoe voer ik mijn eigen website in?
Voor het invoeren van het adres van je eigen, zakelijke site moet je de volledige url overnemen. Dat betekent dat je dat wat je ziet in het browservenster als je op je eigen site staat, volledig kopieert. Het adres is dan inclusief http://.
Ben je je wachtwoord vergeten?
Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je in het inlogscherm een nieuw wachtwoord opvragen.
Ontvang ik een factuur nadat ik via de site mijn lidmaatschap heb betaald?
Ja, na je betaling wordt je lidmaatschap zo snel mogelijk door BNS Crisp gevalideerd. Ook onze financiële administratie ontvangt de aanmelding en stuurt aan de hand daarvan een factuur voor het lidmaatschap naar het ingevoerde adres.
Heb je geen factuur ontvangen?
Na aanmelding als nieuw lid, of voor een activiteit geen factuur per mail ontvangen? Stuur dan een mail naar administratie@bnscrisp.nl