FAQ

Hieronder vind je het antwoord met de meestgestelde vragen. Heb jij een andere vraag of kun je het antwoord niet vinden, stuur dan een mail naar info@bnscrisp.nl met daarin je vraag. Wij doen ons best om binnen twee werkdagen een reactie te sturen.

BNS Crisp is het netwerkt voor interieurprofessionals. Indien jij werkzaam bent als interieurontwerper of -stylist of je bent hiervoor in opleiding is BNS Crisp een interessant netwerk voor jou! Je komt in contact met zo’n 300 collega’s, blijft op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen en kunt regelmatig aansluiten bij interessante activiteiten en evenementen. Je kunt je op meerdere manieren verbinden aan BNS Crisp, wil je hier meer over weten kijk dan eens op onze pagina verbinden met bns crisp

Indien jij een erkende opleiding doet tot ruimtelijke vormgever, interieurontwerper en/of -stylist dan kun je je aan ons netwerk verbinden. Speciaal voor studenten hebben we hiervoor een extra voordelig aanbod, omdat we begrijpen dat studeren al duur genoeg is. Kijk voor het actuele aanbod op onze pagina verbinden met bns crisp

Wat leuk! Dat is zeker mogelijk, wij vinden het namelijk erg belangrijk om te verbinden met het onderwijs. Als docent kun je er uiteraard voor kiezen om je persoonlijk aan te sluiten. Echter kunnen wij het ons voorstellen, dat het nog interessanter is om samen met onze onderwijs coördinator te kijken naar alle mogelijkheden om jouzelf en de onderwijsinstelling waarvoor je werkzaam bent aan BNS Crisp te verbinden. Neem daarvoor contact op met Mandy via onderwijs@bnscrisp.nl

Opzeggen:
  • Opzegtermijn: 2 maanden. Wil je je lidmaatschap beëindigen voor het volgende jaar, zeg dan op vóór 1 november (lidmaatschappen lopen per kalenderjaar).
  • Hoe opzeggen: Stuur een e-mail naar ledencommunicatie@bnscrisp.nl .
  • Bevestiging: Je opzegging is pas definitief na een bevestigingsmail, die je binnen 10 dagen na het versturen van je e-mail ontvangt.
Wijzigen:
  • Upgraden: Het upgraden van je lidmaatschap kan gedurende het jaar. Je betaalt dan de kosten voor het resterende deel van het kalenderjaar.
  • Downgraden: Volgt dezelfde voorwaarden als een opzegging, dus meld dit vóór 1 november.
  • Gegevens wijzigen: Voor wijzigingen in je profiel (voor het portfolio) kun je dit zelf aanpassen. Stuur ook een e-mail naar ledencommunicatie@bnscrisp.nl om ervoor te zorgen dat de wijziging in de administratie wordt doorgevoerd.
Vragen? Neem contact op via ledencommunicatie@bnscrisp.nl .

Nee om lid te worden heb je geen diploma nodig, ook als student ben je van harte welkom bij BNS Crisp. Wij vinden de kwaliteit van ons netwerk echter wel heel belangrijk en daarom gaan wij er vanuit dat de aangesloten interieurontwerpers- en stylisten allemaal professioneel met hun vak bezig zijn. Om dat te kunnen waarborgen vragen we bij aanmelding wel naar de diploma’s of aan welke onderwijsinstelling je momenteel een opleiding volgt. Uiteraard ben je ook als autodidact van harte welkom bij ons netwerk, dan spreekt je portfolio als het goed is voor jou! Heb je hier vragen over neem dan contact op met ledencommunicatie@bnscrisp.nl

BNS Crisp werkt graag samen met interessante bedrijven, kennisinstellingen en diverse media. Dank jij dat jij of jouw bedrijf een waardevolle toevoeging kan zijn voor ons netwerk? Kijk dan eens op onze pagina word merkpartner of neem contact op met Shannon via shannon@bnscrisp.nl om de mogelijkheden te bespreken.

Als aangesloten interieurprofessional krijg je een inlog waarmee je op het BNS Crisp platform kunt inloggen. Op het platform kun je je eigen profiel aanpassen en indien je volledig lid bent je portfolio online zetten, daarnaast vind je hier een berg aan informatie, van ondernemersinformatie over het maken van je Algemene Voorwaarden tot de actuele trendrapporten. Daarnaast kun je hier ook via onze community eenvoudig contact leggen met collega’s en allerhande vragen stellen. 

Ben je aangesloten bij BNS Crisp maar lukt het je niet (meer) om in te loggen op de website? Oeps, dat is echt heel vervelend. Komt het omdat je je wachtwoord niet meer weet? Vraag deze dan zelf opnieuw aan via het inlogscherm. Heb je een ander probleem of lukt het dan nog steeds niet,stuur dan een mailtje naar website@bnscrisp.nl met daarin zo duidelijk mogelijk de omschrijving van wat er misgaat, dan zal Laura zo snel mogelijk reageren en proberen om het probleem op te lossen.

Ja, bij je aanmelding kies je zelf een wachtwoord, waarna je meteen na de betaling voldaan te hebben kunt inloggen op onze website. Wanneer je ingelogd bent kun je je profielgegevens wijzigen, je portfolio uploaden (bij een volledig lidmaatschap) en het ledendeel bekijken.
In principe is het aanpassen van je portfolio op deze website een fluitje van een cent. Maar mocht het – om welke reden dan ook – toch niet lukken? Neem dan contact op met Laura via website@bnscrisp.nl en omschrijf zo duidelijk mogelijk wat er niet lukt. Laura neemt dan binnen drie dagen contact met je op om het probleem op te lossen.