‘Meubilair en decoratie zijn meest populaire tweedehandsproducten’

Nederlanders gaan vaker voor tweedehands dan andere Europeanen. De Nederlander houdt van tweedehands. Dat blijkt uit een internationaal onderzoek van e-commercespeler Veepee.

‘Meubilair en decoratie zijn meest populaire tweedehandsproducten’

Nederlanders gaan vaker voor tweedehands dan andere Europeanen. De Nederlander houdt van tweedehands. Dat blijkt uit een internationaal onderzoek van e-commercespeler Veepee. Het flashsalesplatform vroeg aan meer dan 500 van zijn Nederlandse klanten hoe ze tegenover tweedehandsproducten staan. De meest populaire categorie van tweedehandsproducten in Nederland zijn meubilair en decoratie (68%).

Bron: MarketingTribune

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

Onderzoek keuzestress bij aanschaf meubelen

Een nieuw onderzoek van meubelzoekmachine ufurnish.com heeft uitgewezen dat (Britse) consumenten gemiddeld zo’n 38 dagen besteden aan het zoeken naar meubelen die zij voor hun woning aan willen schaffen. De keuze voor een salontafel blijkt de lastigste te zijn, en neemt gemiddeld 128 uur aan online zoeken en tripjes naar de winkel in beslag alvorens er tot een aankoop wordt overgegaan.

Thuiswerken is een blijvertje

Thuiswerken is een blijvertje, dat blijkt uit representatief onderzoek van INretail in samenwerking met Markteffect. Veel mensen hebben plannen om te investeren in hun thuiswerkomgeving maar het is ook afhankelijk van het thuiswerkbeleid van de baas.

karwei

De najaarstrends van 2021 | Karwei

Ga all out met prints, kleur en textuur, vind rust in zachte tonen en vormen of zoek de perfecte balans tussen oud en nieuw. Dit najaar heeft weer toffe trends. Proef van het rijk gevulde palet aan smaakmakers en voed jezelf met inspiratie.