;

Carin Frijters werd nog nét niet achter de toonbank geboren maar het scheelde niet veel!

Wat je retailvraagstuk ook is, Carin is jouw sparringpartner, businesscoach, moderator of creatief aanjager van de nodige veranderingsprocessen. Maar óók als je vastloopt met het maken van plannen en je gewoon wat meer richting wilt kun je bij Carin terecht. Alles is bespreekbaar.

Ze start een veranderingsproces altijd met een frisse blik op je bestaande (winkel)concept. Met alle veranderingen waar de retailbranche aan onderhevig is, kun je daar mogelijk best hulp bij gebruiken. Carin scant de bestaande situatie en beoordeelt, spiegelt, adviseert en inspireert. Ze gebruikt daarbij het klantreis check-upmodel, waarbij ze volgens de drie stappen inspiratieco-creatie en activatie je klantreis in een nieuw licht zet.

Ze werkt altijd met de juiste aandacht voor de aanwezige cultuur, met de focus op het behalen van het gewenste resultaat en het oplossen van het actuele probleem.

Shopping Basket