Digital Days Maison & Objet | 27 januari – 19 maart

Ook dit voorjaar organiseert Maison & Objet de Digital Days. Deze keer vinden ze plaats van 27 januari t/m 19 maart 2021.

Digitale inspiratie: Maison&Objet voorjaar 2021

Ook dit voorjaar organiseert Maison & Objet de Digital Days. Deze keer vinden ze plaats van 27 januari t/m 19 maart 2021. 

Nieuwe collecties, trendanalyse en exclusieve nieuwe productselecties, rondleidingen langs innovatieve concepten, nieuwe praktijken in de decorwereld zullen voorbij komen tijdens de Digital Days Maison & Objet.

Het team van BNS Crisp maakte speciaal voor de BNS Crisp leden een selectie van digital talks. Ontdek het volledige programma in onze kennisbibliotheek.

Een aantal inspirerende digital talks die op de agenda staan:

Donderdag 4 februari
Eén trend, One Place: Homeless, Hong Kong
Vincent Grégoire , directeur Consumer Trends & Insights, NellyRodi / John Wong , oprichter van Homeless, Hong Kong
Elke week nodigt Vincent Grégoire u uit voor een ontdekkingstocht naar een conceptstore, een belangrijke locatie in een uitgesproken internationale stad. Voor Trendy Deco gaan we naar Homeless in Hong Kong.

Woensdag 17 februari
De producten achter nieuwe trends: CRAFT, Métiers d’Art
Elizabeth Leriche , directeur van haar gelijknamige ontwerp- en trendadviesbureau
Wilt u die unieke schat onthullen, het unieke object gevormd door mensenhanden, met een traditionele of hedendaagse inspiratie, voor een uitzonderlijk decor? Elizabeth Leriche breekt het thema Craft, métiers d’art speciaal voor jou af: een analyse van een uniek productaanbod en een exclusieve, unieke selectie van nieuwe, handgemaakte producten.

Donderdag 4 maart
Eén trend, One Place: Piet Hein Eek, Eindhoven
Vincent Grégoire 
, directeur Consumer Trends & Insights, NellyRodi / Piet Hein Eek , Designer en oprichter van zijn naamgenoot Studio
Vincent Grégoire nodigt je wekelijks uit voor een ontdekkingsreis naar een conceptstore, een belangrijke locatie in een uitgesproken internationale stad. Voor Duurzaam gaan we naar Piet Hein Eek in Eindhoven.

Woensdag 17 maart
De producten achter nieuwe trends: So French
Vincent Grégoire , directeur Consumer Trends & Insights, NellyRodi
Wat heb je te bieden aan je klanten die steeds meer gesteld zijn op ‘la French attitude’ en zich wenden tot Frans gemaakte, ethische, gedurfde en chique producten met die ‘feel good’-factor? Vincent Grégoire breekt het thema So French af: een analyse van nieuwe winkelgewoonten en een unieke, exclusieve selectie van nieuwe producten.

Dit is niet alles

Bekijk meer evenementen

Experience Days | Dôme Deco | 5 t/m 12 maart

Elk jaar lanceert Dôme Deco in totaal drie nieuwe collecties. Tijdens de Experience Days geven zij (potentiële) klanten de kans om voor het eerst exclusief kennis te maken met de nieuwe collectie. Ze dompelen de klanten van over de hele wereld onder in de kosmopolitische levensstijl en presenteren nieuwe producten in hun vernieuwde showroom van 1000m2.

Unlit Studio | Q&A Sessie | 23 april

Unlit Studio is de software die jou als stylist in staat stelt om zonder enige 3D ervaring binnen een zeer korte tijd enorm realistische 3D presentaties te maken.