Op donderdag 28 september vindt het 8e Sierteelt Marketing Event plaats, waar data schittert als het nieuwe goud. Tijdens die evenement staat de vraag centraal hoe het gebruik van data-technologie de bloemen- en plantenwereld nog meer kan laten bloeien. Denk aan het gebruiken van AI om nieuwe mogelijkheden te verkennen. Zowel experts uit de sector als daarbuiten zullen hun inzichten en visie delen.

Misschien denk je nu wat heb ik hier te zoeken als interieurprofessional? De marketinginzichten die je krijgt zijn natuurlijk ook interessant buiten de bloemenbranche maar boven al vergroot jij ook je kennis over groen. In een interieur worden vaak planten of bloemen toegevoegd. Wat is er dan mooier om jouw klant van een goed groenadvies te voorzien. Daarnaast is een dergelijk evenement de uitgelezen kans om jouw netwerk uit te breiden met specialisten die jou en jouw dienstverlening kunnen aanvullen. Als BNS Crisp kun jij dit event bijwonen tegen het NIMA-membership tarief van €29,- i.p.v. het normale tarief van €49,-.
Om gebruik te maken van deze mooie korting gebruik je bij het boeken, de code SIERTEELTDATA
Wanneer en waar:
28 september 14:45 – 20:30 uur Boerderij Het Lansingerland
Hoeksekade 146, 2661 JL Bergschenhoek
Programma:
14.15 uur | Ontvangst mensen die deelnemen aan rondleiding
14.30 uur | Rondleiding Boerderij Het Lansingerland (vooraf inschrijven).
14.45 uur | Inloop, registratie en netwerken
15.30 uur | Opening en inleiding op het thema door Cock van Bommel, voorzitter NIMA FAM
15.40 uur | “Data verzamelen, en dan?” door Sherelle Schmidt, Shopper Marketeer bij Bloemenbureau Holland, en Irene Eijs, Director data strategy & analytics bij Matter Content Agency
16.05 uur | “Growing the Future Garden” door Nancy van Kleef, Directeur Strategy, Marketing & CSR, van de FM Groep en Joël Van Den Hoogen, Creative Director bij Twan Creative Agency
16.30 uur | “De kracht van de nieuwe digitale wereld” door Martin de Ruiter, Commercieel Manager Floriday
16.50uur | Implementatie ronde
17.10 uur | Netwerk break
17.35 uur | “Wat zijn anno 2023 de mogelijkheden van AI” door Wilco Verdoold, docent van #ai #digital #marketing #innovation #generativeai bij Hogeschool van Amsterdam
18.20 uur | Implementatie ronde + power nip
18.45 uur | “Dairy Farming and Digital Farming, a business game changer” door Henk van Dongen, Manager Value Team Manure bij Lely International
19.15 uur | Implementatie ronde
19.30 uur | Informatie over NIMA FAM activiteiten door Cock van Bommel, voorzitter NIMA FAM
19.40 uur | Netwerkborrel en eenvoudige en voedzame maaltijd.