Bedrijfsmatige ondersteuning
Een belangrijke rol van BNS Crisp is om haar leden te ondersteunen op bedrijfsmatig niveau. Dit is een vrij breed onderwerp wat ons betreft. Afhankelijk van je persoonlijke achtergrond en ervaring als interieurprofessional is dit in meer of mindere mate relevant. Denk hierbij bijvoorbeeld aan sparren over bepaalde thema’s met je collega stylisten tijdens één van de digitale- of regiotafels, gebruik maken van de mooie voordelen die de door BNS Crisp geselecteerde partners te bieden hebben, juridische ondersteuning en meer.

REGIOTAFELS
In bijna elke provincie kunnen onze stylisten bij collega's aanschuiven om te brainstormen, te netwerken en van gedachten te wisselen. Laat je inspireren door je collega stylisten of deel ervaringen met elkaar.
PARTNERS
Steeds meer bedrijven ontdekken dat het goed samenwerken is met stylisten en sluiten zich aan bij BNS Crisp om zo in de gelegenheid te komen om hun aanbod nog beter onder de aandacht te brengen. Wie dit zijn en wat de voordelen voor jou als stylist zijn lees je hier.
WAY OF WORKING
De Way of Working (WoW) is een nieuwe manier van samenwerken tussen de retailers en de stylisten. De stylist wordt een standaard in de keten, volgens de visie van beide belangenverenigingen INretail en BNS Crisp. Door deze professionalisering in samenwerking, volgens vaste richtlijnen, creëren we een optimaal rendement in de branche.
JURIDISCHE ONDERSTEUNING
Als stylist kun je wel eens te maken krijgen met vragen van juridische aard. Misschien wil je goede algemene voorwaarden op laten stellen? Of heb je vragen over het gebruik van beeldmateriaal waar jij de styling voor hebt gedaan? Of over beeld dat jij gebruikt voor moodboards die je op je eigen website wilt plaatsen?
SAMENWERKING CREATIEVE COALITIE
Het COVID-19 virus heeft een grote impact op onze creatieve sector. De Creatieve Coalitie maakt zich hard voor goede oplossingen voor de makers.
SAMENWERKING INRETAIL
Brancheorganisatie INretail wil graag samenwerken met BNS Crisp stylisten. Zij willen de stylist aansluiting geven bij veranderend klantgedrag en kunnen jou als stylist/ondernemer op vele terreinen helpen. Dit komt neer op advies, begeleiding en collectieve voordelen.
Heb je een vraag?
Wellicht wordt deze beantwoord in onze FAQ.
Zo niet, stuur ons gerust een mail met je vraag.