Ine Stultjens

Wij dromen van een duurzame wereld
Bij Koninklijke Auping werken we al meer dan 130 jaar aan de beste manieren om uit te rusten. Elke Auping wordt handgemaakt. Met aandacht voor detail, het milieu en de toekomst. Een Auping is dus niet zomaar een bed. Het is onze overtuiging: een uitgeruste wereld is een mooiere wereld. Zo zorgen ervoor dat iedere morgen, beter is dan gisteren. Vanuit onze groene fabriek in Deventer streven we naar 100% recyclebare materialen. Steeds vaker innoveren we samen met bedrijfsleven en wetenschap. Samen met DSM-Niaga realiseerden we een wereldprimeur met de lancering van het eerste circulaire matras. Deze doorbraak werd door de Nederlandse overheid bekroond met de Circular Award Business 2019. Een circulaire economie vereist nieuwe manieren van denken, samenwerken en andere verdienmodellen. Niet eindeloos praten en alles tot in perfectie uitdenken, maar vooral doen. Als je écht grote stappen wil zetten, dan moet je je nek uitsteken en durven te versnellen. Onlangs hebben we daarom initiatief genomen om online abonnementen aan te bieden voor een circulair matras onder de noemer van Bedzzzy. Ook introduceren we ’s werelds allereerste slaaprobot samen met Somnox, een start-up vanuit de TU Delft. De nieuwe merkcampagne ‘Auping, met liefde’ laat je voelen dat je bed de plek is waar je elkaar altijd weer terugvindt. In de slaapkamer gebeurt namelijk veel meer dan alleen slapen. Je vindt er waar het echt om draait: menselijke connectie. Zodoende evolueert Auping van klassieke matrassen- en beddenmaker naar een merk om van te houden. Elke dag zetten we ons in voor een nóg mooiere wereld. Zo maken we onze dromen - en die van toekomstige generaties - waar. Kan jij weer met een gerust hart naar bed.

Over duurzame verhalenmaker Auping, Ine Stultjens
Ine Stultjens heeft een track record in de FMCG-branche bij onder andere Sara Lee/Douwe Egberts, Innocent Drinks en Nestlé. Sinds april 2016 werkt ze als Head of Marketing & Communication bij Koninklijke Auping in Deventer waarbij ze richting geeft aan de ambitie van het merk om de wereld écht uit te rusten. Het bouwen aan mooie, sterke merken die ertoe doen door positieve verandering teweeg te brengen, vindt ze belangrijk. En daarvoor komt ze graag haar bed uit.

Goed slapen is trending topic, en minstens net zo belangrijk als goed eten, liefst van het seizoen en uit de buurt, en voldoende bewegen. In een wereld waarin iedereen altijd maar 'aan' staat, zoeken we uiteindelijk échte verbinding met elkaar. En in een slaapkamer gebeurt zoveel meer dan alleen slapen, het is een haast magische plek. Je krijgt er je beste ideeën en beleeft er de mooiste momenten. De dingen waar het echt om gaat, die vind je daar. Onder de dekens of tussen de lakens. Want je bed is de plek waar je elkaar altijd weer terugvindt. Waar een volwassen man zich met liefde laat verzorgen, waar je wordt getroost als je hart is gebroken en waar je het leven viert. Bij Auping zorgen we al 130 jaar voor rust, tijd en aandacht voor elkaar. Daar is een Auping bed voor gemaakt. Dat is wat we met de campagne ‘Auping, met liefde’ willen overbrengen door nieuwe emotionele lading aan het merk. De campagne werd in 2019 bekroond met een SAN Accent.

Als verrijking op deze merkcampagne ontwikkelde Auping een innovatief én interactief bedtijdverhaal dat op je Google Home speaker kunt aanroepen door ‘Hey Google, praat met Auping’ te zeggen. Met deze toepassing van long form content verrijkt Auping een liefdevol moment tussen ouder en kind met de nieuwste voice technologie. Deze digitale innovatie werd uitgeroepen tot Cross Media Innovatie van het Jaar 2019 en bekroond met een zilveren SpinAward in de categorie Artificial Intelligence & Voice.

Één van Ine’s uitspraken is “Wij maken de Tesla onder de matrassen”.


Nieuwsgierig naar de rest van het programma? Klik hier om alles te bekijken.

Ben je er bij op 22 november? Klik hier om je ticket te kopen!